Less is more
Nu înseamnă că dacă vrei să faci un lucru frumos ai nevoie de foarte mulți bani. Creativitatea stă în a găsi soluții chiar și acolo unde pare a fi imposibil. Proiectul Fashion Princess demonstrează ambiția pe care am avut-o creând o imagine premium cu un buget limitat, un site ieftin, cu aspect scump.
Eleganță transmisă prin imagini
Valorile care stau la baza brandului Fashion Princess sunt feminitatea și rafinamentul. Prin culori simple și contraste delicate, am îmbrăcat femeia în hainele în care se simte cel mai bine. Având la dispoziție doar trei pagini pentru a transmite acest mesaj, am făcut exact atât cât era necesar – am răspuns întrebărilor Cine? Ce? Unde?
Frumusețe și alte daruri
Câteodată, imaginile vorbesc de la sine și nu e nevoie de prea multe cuvinte. În ceea ce privește copywritingul, am ales soluția minimalistă, prin titluri puternice care exprimă întocmai crezul celor care stau în spatele brandului Fashion Princess.
Aceste elemente animează website-ul prin crearea unor puncte de focus care captează atenția vizitatorului. Miciile detalii sunt exact condimentele de care avea nevoie acest design pentru a ieși din anonimat. Există numeroase moduri de a oferi distincție chiar și unui site ieftin.